Sunday, March 10, 2013

Bekas polis sebuk pulak nak berdemo

Masa jadi anggota polis yang masih berkhidmat dulu..pantang je tengok ada perhimpunan,kira nak tangkap, nak belasah je ye,,
kenapa sekarang dah pencen..sebuk pulak nak berhimpun..

dulu dulu masa pak mertuanya masih perdana menteri..mamat ni ada cakap,,,mereka yang berhimpun itu umpama berok berok jalanan..

sama la kita  kan...

1 comment:

Salman Ali said...

Dah tua......jgn ler jadi beruk!!!!!! Aku pun polis penven. Malu ler skot!!!! Duduk rumah diam2 main dgn cucu......cukup masa amik duit pencen bulan. Jgn lupa, sembahyang dan berwirid panjang2 mintak ampun kehadrat Allah moga diterima dosa2 yg mungkin kita xsedar masa kita jadi mat kampau dulu. Sekian luahan rakan skuad 1/72 PPH