Monday, August 10, 2009

Ali Rustam dengan Khairy Jamaludin sama aje, perasuah yang cabar PAS keluar PR, pa punya turrr da?

Idea kedua mamat yang terkenal dengan rasuah ni nampak semacam je..kenapa ye,

Ali mencabar pas keluar dari pakatan jika PAS serius nak memperjuangkan Islam,

Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Mohd Ali Rustam mencabar Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor Datuk Dr Hasan Mohamed Ali keluar dari pakatan pembangkang jika dia memiliki niat yang betul, dan serius untuk menegakkan agama Islam dalam pentadbiran kerajaan.

Beliau berkata sekiranya PAS juga serius dengan apa yang diperjuangkan, parti itu perlu keluar daripada Pakatan Rakyat sebagaimana yang dilakukan oleh DAP di Kedah baru-baru ini.

"Barulah 'gentleman' jika DAP Kedah sanggup keluar dari pakatan, PAS juga boleh keluar di Selangor, boleh lihat siapa lebih hebat PAS atau DAP," katanya selepas merasmikan majlis penutup hari keluarga Kelab Media Massa Melaka (KEMM) di sini pada hari Sabtu.

Bagaimana pulak umno, taknak keluar dari bn ke...kan ke umno sangat2 serius dalam memperjuangkan Islam, sampai kan gambar Najib bin letak sebelah patung dewa muruga kat Batu Cave,

Hebat kan keseriusan umno dalam memperjuang kan islam.

KJ pun sama hebat, pelawa pemuda pas sama berdemo, ngutip tanda tangan memprotes. konon nya DAP menghina Islam.

Hebat nya KJ, bukan ke kalau berdemo tu,,,KJ samakan dengan beruk2 jalanan, KJ dah sedia ke nak di panggil Ketua Beruk Jalanan atau ringkas nya KBJ tau khairy b Jamaluddin.

Hebat sungguh puak2 umno ini memperjuang kan islam, wa salute pada lu semua...

Ptuiiii ape punya turrr da...

No comments: