Monday, December 14, 2009

Isu masjid.Kenapa bila majid kg Berembang diroboh kan, Tiada GSAM.KIMMA dan IRIMM termasuk pemuda umngok buat demo?

Tiga NGO itu ialah Pertubuhan Gabungan Suci Asli Malaysia (GSAM), Ikatan Rakyat Insan Muslim Malaysia (IRIMM) dan Kongres India Muslim Malaysia (KIMMA) manakala parti politik yang dimasudkan ialah Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Tasek Gelugor.

Mohd Sabri Said

BUTTERWORTH, 12 Dis: Kumpulan yang berhimpun membantah pertikaian Ahli Parlimen Taiping, Nga Kor Meng berhubung peruntukan dana pembinaan masjid di sini semalam tidak mendapat sambutan dan hanya dihadiri oleh 26 orang.

Mereka dipercayai mewakili tiga Pertubuhan Bukan Kerajaan dan sebuah parti politik bertindak membuat bantahan di hadapan Masjid Daerah Seberang Perai Utara di Teluk Air Tawar.

Mereka sebelum itu bertindak membut pengumuman dengan pembesar suara kepada jemaah yang hadir menunaikan fardhu Jumaat bagaimanapun ia masih gagal menarik penyertaan jemaah.

Copied from 

WFAUZDIN.BLOGSPOT.COM



 Ape la...3 NGO beserta pemuda Umno ni ingat penduduk kariah Seberang Perai Utara ni ngok sangat ke? Tak ada makna nya nak menegakkan benang basah,,,Semua rakyak dah semakin faham siapa yang benar dan siapa yang salah...tak usah la nak main wayang lagi...
Boleh jalan la..

No comments: