Tuesday, December 8, 2009

Kenapa mamat ni.Di sampuk siluman katak putih ke?

TAIPING 7 Dis. - Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) menegaskan, orang Melayu akan hancur selagi terus menyokong bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan konco-konconya.
Menurut Ibrahim, kejahatan Anwar, yang dahulunya ditatang 'bagai minyak penuh' semasa zaman pemerintahan Tun Dr. Mahathir Mohamad telah dihukum Allah SWT 'secara tunai' di dunia ini kerana sikapnya itu.
Kata beliau, selaku Ketua Pembangkang, Anwar sanggup menjanjikan 'bulan dan bintang' kepada Pas dan DAP tanpa memikirkan kepentingan dan nasib orang Melayu dan Islam.
''Sebab itu pemimpin DAP sanggup pijak gambar tiga wakil rakyat Bebas di Perak. Mereka pijak gambar orang Melayu dan Islam. Melayu dalam pembangkang jadi pengecut dan hanya diam bila DAP kurang ajar.
''Apabila DAP menghina institusi raja, menyamakan Islam dengan agama lain dan memperlekeh bahasa Melayu, Anwar hanya diam membisu, sampai sekarang tidak bersuara," katanya.

Melayu dah lama hancur bawah pemerintahan umno. jangan sengaja buat tak nampak, nanti allah bayar cash juga,, di buta kan mata,,,dah la mata hati buta, tak tau mana kaca mana intan, mana buruk mana baik nya..
Selama ini belum ada lagi masjid madrasah yang dap,pas atau keadilan runtuh kan,BELUM ADA LAGI..
Belum ada institusi raja yang pas, dap atau keadilan selongkar atau beri malu seperti mana yang pernah UMNO buat.
Cepat nya siluman katak putih ini lupa..

Bukan nak membela pemimpin dap. tapi suatu yang benar,,,kalau engkau dah bakar, pijak gambar dia,,,kenapa dia tak boleh buat benda yang sama pada gambar enkau?

Pas pula menurut Ibrahim diibaratkan sudah sampai ke peringkat 'masuk wad gila' kerana kenyataan pemimpin-pemimpinnya yang mengarut terutama sekali Mursyidul Am, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

 Siluman katak putih ini mungkin salah se orang yang TGNA doa kan,,,berenti la jadi siluman katak, atau siluman biawak tanah lidah bercabang, Jadi la manusia yang punyai akal fikiran yang waras,

Sekali TGNA berdoa, berkecamuk segala suku sakat jin antu setan yang ada dalam UMNO..

Menyalaklah sekuat mana pun, TGNA tak akan gentar pun...apa lagi yang menyalak nya pun tak ada ape kuasa pun..sekadar menyalak buat bising je...


HENTAM LA LABU...



No comments: