Monday, March 5, 2012

Saje nak bagi tau depa. rakyat tak sebodoh 10 tahun yang lepas.semua maklumat di hujung jari je

10 yg lepas dan seterus sampai pada tarikh merdeka.rakyat telah di perbodoh bodohkan oleh pemimpin,pemmpin yang di pilih oleh rakyat.bukan nya menjaga rakyat malah menindas rakyat.
Salah satu nya.kes penindasan kepada penduduk di kerpan.ape cerita nya? bukanpenindasan ke namanya mengan tanah penduduk tampa rela.

Penutupan kes nfc yg bernilai 250juta itu .bukan penindasn kepada rakyat juga ke? kalau projek itu berjaya.alang kah bahagianya rakyat yg miskin dapat la makan daging lembu segar yg murah.

Pembinaan kilang memproses gas bumi yg sedang di bena di Gebeng Pahang.suatu penginayan paling besar buat rakyat. Demi untuk keutungan. kesihatan rakyat menjadi taruhan. Tidak kah dapat pemimpin berfikir secara wajar. wang boleh di cari.tetapi kesihatan seseorang tidak dapat di jual beli.sengaja menempah bala dengan pembinaan kilang tersebut.

Pemimpin sekarang kena ingat,hayat kamu tinggal entah berapa detik saje lg.sekarang ini.perbodohkan lah rakyat semahu kamu.kerana rakyat tidoh seperti mana yg kamu sangkakan,

No comments: