Saturday, March 24, 2012

Selamat datang DSAI ke TATI telok air tawar

Selamat datang ke telok air datuk seri. kami menyambut kedatang ds dengan besar hati.

gempur tempur bg kow kow pada yg tak faham faham lagi.

1 comment:

Anonymous said...

DSAI datang tu memang okey tapi yang tak okeynya ramai pemuda-pemuda lani di sekitar Permatang Tok Gelam yang juga dalam DUN Tk Air Tawar terpesona dengan PUTRA anjuran UMNO..

Aku sebagai seorang penyokong PR amat resah melihat pada fenomena ini. Jentera UMNO bertungkus lumus berusaha melalui pelbagai kaedah untuk kembali seperti sebelum 2008.

Walaupun PR sekarang di kesempatan yang terbaik untuk ke Putrajaya namun sikap sesetengah pihak dalam PR sendiri seolah-olah menongkah arus. Ini lebih membimbangkan aku. Harap kat Tok Gelam saja jadi macam ni, jika tidak, alamatnya 2015 bankraplah Malaysia.

Usaha tang mana? Dok tak dok mau hasil baik. Umpan tiada, tapi dok harap ikan terbesar akan tersangkut kail. Jenin ka apa ka???

Awat tak mau guna umpan yang disarankan orang yang lagi berpengalaman. Awat tak mau guna umpan yang orang dah kaji, itu umpan terbaik.

Dah la umpan yang dah diakui terbaik tak mau guna, umpan sendiri yang kut-kut lebih baik mananya???

Kalau dah hanya kail tanpa umpan yang direndam, janganlah dok mimpi mengharapkan pada hasil ikan walau seekor kerana BANYAK LAGI UMPAN-UMPAN YANG MELELEHKAN AIR LIUR MEREKA. Ada faham.

HOI TOK GELAM, HANGPA TAK FAHAM KA "KERJA KENA BUAT BERJEMAAH".
Tu la, kalau HARAKAH pun tak berbesar hati nak baca, last-last pakat serondoi satu batalion yang jeneralnya zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..

Aku pasti dan yakin DUN TAT, masih BN punya lepas PRU13 nanti.
Parlimen Tasek Gelugor aku tak berani jangka tapi DUN TAT ni dalam parlimen tu lah jugak.

Sedih, sedih, sedih..
Sedih dengan TAHAP KEFAHAMAN rakan seperjuangan sendiri.