Monday, March 8, 2010

Sampai hati depa tak mai..Sape la yg nak pejuangkan Melayu P Pinang.ni. Pejuang yang kalah bertarung sebelum masuk gelanggang.


Sebagaimana yang telah dijadualkan hari ini 07 Mac 2010, di tapak Ekspo Seberang Jaya, Seberang Perai tepat jam 8.45 malam majlis ‘DEBAT PERDANA RAKYAT 2010’ yang dianjurkan oleh Sekretariat Muafakat Pemuda Pakatan Rakyat Pulau Pinang telah dimulakan. 

Selaku Moderator Tuan Haji Mohd Suhaimi telah menjemput pendebat-pendebat dari Pakatan Rakyat ,UMNO, GPMS dan juga dari DPMM Pulau Pinang.
Pemuda Pakatan Rakyat Pulau Pinang telah diwakili oleh Ustaz Husni Mat Piah dari PAS, YB Rayar dari DAP dan PKR diwakili oleh Saudara Hazri Abu Bakar naik kepentas.
Yang dicabar mereka iaitu Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang Norman Zahalan, Rizal Faris Mohideen Yang DiPertua DPMM Pulau Pinang dan Jais Abdul Karim Presiden Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung masih tidak kelihatan.

Kata pejuang melayu...kenapa lari? tak bawa keris atau rak ada teloq? Teloq tertinggal kot? Ape alasan nya...tempat telah di sediakan..masih tak datang juga...memang sah la penakut.Sape lagi yang nak pejuang kan melayu PP. yANG ADA PUN CABUT LARI...SEMBANG KEMASTAPI TAK BERANI....

Pejuang yang berani bercakap depan media, tapi tak berani bila bercakap depan khalayak ramai...
Arkkk ptuih...boleh jalan la....


 
 

1 comment:

ramli said...

oleh itu mereka in i kita gelaqkan Mat teloq