Saturday, June 26, 2010

40 ulama...Untuk berdakwah,,bukan untuk yang lain.Jangan jadi 40 penyamun sudah lah..

Mereka adalah lulusan universiti, danmereka memilih untuk menjadi ahli kepada umno. keputusan ini di buat setelah mereka berbincang dengan orang kuat umno.
Tugas mereka hanya lah untuk berdakwah kepada rakyat malaysia,,,,Berdahwah sahaja, dan bukan sebagai orang yang boleh mengharam kan ape2 yang yang haram yang telah dan bakal umno lakukan.

Ini telah di jelaskan oleh salah seorang ari mereka yang di lantik sebagai jurucakap kumpulan 40.

Tak pe la,,,niat mereka ikhlas..cuma salah tempat je.

Dah banyak ulama yang masuk umno.. hasil nya tetap sama je...Hanya mengikut tanpa dapat melakukan sesuatu pun..

Mulut dah terikat..banyak cakap.nanti kena jual..

Jangan jadi 40 penyamun ,,udah la..

Ape agaknya agenda pertama kumpulan 40 ni?

Boleh tak berdakwah kat Jom Hebuh? Kat konsert? kat ekspo ekspo?

Entah la,,kita tengok je la depa mencuci mewangikan umno yang dah lama busuk tu....

2 comments:

ibnuyassir said...

“Sudah hampir (tiba) suatu masa di mana tidak ada yang tinggal pada Islam itu kecuali namanya sahaja dan tidak tinggal pada al-Quran itu kecuali tulisannya sahaja. Masjid-masjid mereka tersergam indah, namun kosong/roboh dari petunjuk. Ulama mereka adalah sejahat-jahat makhluk yang ada di bawah kulit langit. Dari mereka berpunca fitnah dan kepada mereka fitnah itu kembali” [Hadis Riwayat Baihaqi].

Hisyamuddin Che Ali said...

Mn pergi suara Wan mokhtar, dr mashitaf, imam firdaus, dr abdul hamid othman..semuanya kaku. Buat apa masuk umno, kalaulah dlm umno jadi syaitan bisu...nauzubillah

(mhn link blog ana, shbt)