Sunday, October 11, 2009

Tahniah, perasuah teknikal menang besar

Taniah buat pengundi yang memilih Datuk Isa Samad, tiada ucapan selain terima kasih kerana ia adalah pilihan anda, dia adalah pemimpin bagi penduduk Bagan Pinang, Harap harap ape yang telah anda impikan berketuakan nya akan menjadi kenyataan,
Buat pimpinan UBN, bermegah lah dengan kemenangan yang telah anda capai, Berseronok la sementara menunggu PRK yang lain pula.mungkin akan ada satu dua lg PRK dan mungkin akan terus aja ke PRU 13.
Labu labu...dia juga yang enkau pilih...hentam aje la labu.

1 comment:

hj jamaludin said...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Alhamdulilah Tan Sri Isa Samad menang di Bagan Pinang, Nogori 9 , Den dah khobor kat u all perihal calon Pas yang bertanding ni siapa beliau nak di banting Tan Sri Isa Samad . Saudara Zul ni dah pernah kalah di Lenggeng berkali tapi pihak Pas masih nak calonkan saudara Zul . Tindakkan yang paling bodoh sekali .Kalau nak calon pun biar yang ada karisma untuk bertanding dengan calon yang pernah mentakbir Nogori 9 sebagai Menteri Besar ketika dahulu . Sepatutnya pihak PAS pilih lah orang seperti Abang Mat Sabu atau DS Anwar Ibrahim untuk bertanding melawan calon BN .
Walau macam mana pun DEN suka TS Isa Samad menang sekurang kurang , TS Isa Samad boleh counter check Pentakbiran 3 Beradik ( Adik Beradik Mat Hassan ) yang monopoli BISNESS di Nogori 9 . Bagi DEN dah tiba masanya ada orang boleh perhatian lebih perihal monopoli 3 Beradik yang telah menjahamkan BISNESS di Nogori 9 atau kita akan lihat seperti kata kata P.Ramlee " Dah kena dah si penyagak jumpa dengan pencuri" .Kita tengoklah masa depan Nogori 9 akan datang.
Kalau askar Melayu ( yang dah lama duduk di KEM yang tak pernah bertempur di Medan Perang ) dan orang Melayu yang berugama Islam masih sekongkol dengan orang yang pernah terlibat dengan RASUAH . Tunggulah balasan dari ALLAH SWT . Seperti cerita "SEMERAH PADI" . tunggu sahjalah balasan dari ALLAH SWT>