Thursday, November 26, 2009

copy paste dari mutarligat
pembinaan beberapa buah tandas di Melaka jika dilihat sangat membazir seperti pembinaan tandas di dataran sejarah yang menelan belanja RM23,000, tandas orang kurang upaya di Alor Gajah berharga RM69,000 serta tandas di pasar Alor Gajah bernilai RM 117,000 . 

 ulasan otai
Tandas tu siap aikon, tempat tido lg, nanti KM nak melawat boleh tido sana.



"Bayangkan berapakah harga sebenar tandas tersebut jika dibuat dengan harga yang betul dan menasabah. Lepas ni kita pakat-pakat buang air dekat tandas mahal tersebut." katanya.

Beliau juga mendedahkan bagaimana kawasan rekreasi Bukit Langsat iaitu Kawasan Perkampungan Orang Asli Selandar dibina dengan harga RM1.6 juta tapi tidak ada apa yang boleh dibanggakan dan tidak sepadan dengan harga pembinaannya.
"Anda boleh lihat sendiri kawasan tersebut yang tidak ada apa-apa ! Begitulah keadaannya bagaimana kerajaan UMNO/BN memerintah".
"Sebab mereka ingat duit yang mereka gunakan itu bukan duit mereka ataupun duit emak bapak mereka,maka sewenang-wenangnya mereka menggunakannya. Yang untung ialah kontrektor di kalangan orang mereka." tambah Goh yang juga merupakan ADUN Kesidang.
 
Tak pe la...nanti mati...letak kan nisan bentuk tandas...

Tu la hangpa tak tau,,,Penyangak no 1

No comments: