Saturday, January 9, 2010

AL kafirun.

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang
Katakan lah (Wahai Muhammad) : Wahai orang orang kafir
Aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah
Dan kamu pula tidak mahu menyembah (Allah) yang aku sembah
Dan aku tidak beribadat seperti kamu beribadat
Dan kamu pula tidak mahu beribadat seperti aku beribadat
BAGI KAMU AGAMA MU BAGI AKU AGAMA(ISLAM) KU

 Boleh faham tak terjemahan surah al kafirun ni... cukup senang,
Bagi mu agama mu..bagi aku agana ku...
Kenapa nak membakar gereja atau rumah ibdat agama lain?
Atau sengaja nk mengeruh kan keadaan.
bagi dia agama dia...biarkan lah
Siapa yang punya angkara?
Kalau si pembakar geraja itu adalah melayu islam... sememang nya ia hanya nak memburuk kan Ajaran Islam itu sendiri.
Jenis tak belajar adap kesopanan beragama.
Jaga agama sendiri..yang nak musnah kan tempat ibadat agama lain tu buat pe?
Nanti kalau agama lain balas dengan membakar masjid atau madrasah.. kan jadi kecoh
Janagan jadi sestengah yang mengaku Islam, tempat ibadat sendiri pun depa sanggup nak robohkan,Itu islam munafik..
Mengaku je islam tapi hati nya yahudi atau nasrani

Sama macam yang berdemo dengan membawa kepala lembu tahun lepas..
Otak ada cuma akai je yang kureng...

No comments: