Wednesday, January 20, 2010

Bertemu Anjing Jadian di Hentian Puduraya.

Dah hampir setahun tak menjejaki Hentian Puduraya, 18 Jan 2010 aku menjejak kan kaki kesana, itu pun sebab bas Durian Burung berhenti untuk mengambil penumpang di sana..
Pukui 11,45 malam aku turun dari bas, hajat nak cari tandas, itupun hanya dengan kebenaran pemandu yg memberi masa cuma 10 minit je..
Aku berkejar ke tandas awam, hampa...tandas dah berkunci, mana pulak nak cari tandas dalam masa hanya 10 minit?
Dalam pada duk usya cari tandas, nampak aku berberapa org  penumpang lain berkejar ke belakang pokok, belakang tong sampah.... la hajat nya sama macam aku...nak terkencing juga..
Ish naya sungguh, tak pasal berberapa lelaki berubah menjadi anjing jadian kencing merata rata..
Siapa yang bersalah?
Penumpang bas?
Atau DBKL yang tak perihatin?
Agak nya begitu la keadaan nya selagi Hentian Puduraya masih dalam pengubahsuaian...
Kasihani la kami penumpang bas yang tak tau mana nak melepas kan hajat. sekurang kurang nya letak la papan tanda Tandas awam...senang la kami melepas kan hajat..

No comments: