Sunday, February 7, 2010

Memang dah agak dah..memang kerja orang yang tak ada otak.Ada otak pun, otak pembelit. tak guna sekupang lima duit pun. Memang depa ni haram zadeh betul la.


Setiap kali ada isu isu yang membabit kan corak pemerintahan PR mahu pun tentang kejadian yang konon nya penindasan terhadap Orang Melayu yang sengaja di perbesar besar kan dalam media cetak, itu tidak lain hanya la propaganda untuk memberikan persepsi buruk pada pengurusan pemerintahan terhadap Negeri yang di kuasai oleh PR.
Sememang nya la mereka ini seperti ular yang berkepala dua. 
Apekah tidak mereka fikir. setiap lakunan atau tipu daya mereka itu akan dapat mereka tutup atau sembunyikan?
Yang benar akan tetap benar... yang salah juga akan tetap salah. sebunyikan la ia tetap akan diketahui juga..
Pendedahan tentang pembohongan perobohan gerai gerai peniaga Melayu di Pulau Pinang menunujukkan bukti. Semua itu hanyalah mainan politik kotor, ia termasuk la lakunan NGO Melayu yang di ketui oleh Ibrahim Ali.Konon nak membantu melayu. tp sebenar nya mereka ini lah pemecah belah melayu nombor satu..
Jangan kata la NGO ini tiada agenda politik.. Sememang nya umum telah ketahui siapakah dia ketua NGO ini.
Selama ini siapa yang menindas orang Melayu?
Cina? India? Banggali?
Tak...yang menindas orang Melayu adalah Orang Melayu sendiri.
Dalam JKKK kg. sispa kah yang membezakan Org Pas atau Orang BN? Ape...kalau orang Pas pun..meraka tu bangsa ape? Bukan Melayu juga?
Siapa kan yang menidak kan bantuan bantuan buat Melayu Pas ini.. bukan nya Pemimpin Melayu dari UMNO juga?
Terlalu banyak contoh untuk di huraikan..
Cukup lah ape yang ada sekarang ini..Usah la nak membodoh bodoh kan lagi sebilangan besar Melayu yang telah sedar dan mempunyai akal fikiran yang terbuka,



Copy paste Tulang besi

PEMBOHONG!!!!!!

Terdedah lagi pembohongan UMNO di Pulau Pinang. Gerai2 yang dirobohkan oleh MPPP adalah atas arahan UMNO. Keputusan tersebut adalah keputusan UMNO dan arahan tersebut adalah arahan UMNO. Ia tidak pernah dirujuk kepada Ahli-Ahli Majlis Pakatan Rakyat.

Artikel di bawah menjelaskan situasi yang sebena. UMNO menggunakan beberapa ahli mereka dan menubuhkan SEDAQ untuk kerja2 "pelacuran" mereka.


Mereka yang berdemo ini, bukan Melayu pun, adalah baru2 UMNO yang digunakan kerana mereka bodoh dan mereka ahli UMNO. Sememangnya ahli2 UMNO suka membodohkan diri mereka dan dilatih menyebar fitnah.

2 comments:

Luna and Thatguy said...

salam ziarah...puak2 tu memang tak sedaq kediri...hehhee...

mai baca pasai jasa kat tempat kami plak...

BUJANG SUSAH said...

salam. kalau x menipu bukanlah org umno namanya..