Friday, June 18, 2010

Di mana letak nya suatu keadilan jika memang sengaja nak manginaya kan seseorang tu..

Entahla..sepatut nya hakin adalah orang yang menegakkan keadilan..tak kira dalam ape jua pertandingan, mau pun dalam mahkamah perbicaraan..
Jika hakim sendiri tidak adil di dalam menjalan kan kerja nya kepada siapa lagi untuk rakyat mempercayai dalam mendapat kan keadilan?

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini menolak permohonan Anwar bagi mendapatkan semua laporan perubatan yang disediakan oleh tiga doktor Hospital Kuala Lumpur yang dibuat terhadap Saiful dulu. Hakim, Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah dalam keputusannya berkata tidak ada peruntukan atau asas undang-undang yang mengatakan dokumen itu perlu dibekalkan. Selain itu, peguam-peguam Anwar juga dihalang untuk mendapatkan peralatan yang lazim digunakan semasa ujian untuk serangan seksual terhadap kes seperti itu.

Kalua dah macam ni...tak payah adakan perbicaraan lagi... tangkap dan masuk kan saja sapa yang hakim atau polis rasakan bersalah terus kedalam penjara,, kan senang. tak payah buang masa...

Naik meluat membaca.menonton akan berita tentang kes ini...

Ikut suka la...

1 comment:

Anonymous said...

Mereka lebih takut kan manusia dari Allah SWT, seolah2 mereka tak kan jumpa Allah nanti, dari 3 hakim 2 hakim dari nya dah pasti di humbankan ke NERAKA kerana ketidakadilan nya dalam membuat keputusan, Dosa dgn Allah mudah di uruskan tapi Dosa dgn Manusia, bagaimana? fikir2kan lah sendiri.Bertaubatlah wahai manusia hidup di dunia ini hanya sebentar saja, di dunia ini terkena api sikit pun dah mengaduh apa tah lagi Api NERAKA YG 7 KALI LEBIH PANAS DARI API DI DUNIA!!!