Wednesday, September 16, 2009

Setahun selepas YB BN berkursus bidang pertanian di Taiwan, Tiada pe kemajuan pun pertanian Di Malaysia.

Adun-adun dari BN mula menjalankan misi untuk belajar teknologi pertanian di Negara Taiwan secara mengejut sebelum 16 September 2008 . Nak tahu juga apakah hasil lawatan pertanian adun BN ke Taiwan setahun lalu.. Apakah implimentasi yang telah di jalankan..

Pertanian pe kah yang adun adun tu semua lakukan, di ladang manakah penghasilan pertanian mereka?
pertanian kat tas tanah ke? pertanian dalam poly beg ke?
atau sekadar mengabih kan boreh je poie ke Taiwan tu?

Senang sungguh nak memperbodohkan rakyat ye...
Waktu nya akan tiba juga..

2 comments:

hj jamaludin said...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
LA ,blogger otaiblues gua rasa lu tertinggal keretapi lah. Komen atau soalan lu dah basi la.Kan Depa yang pi trainning kat TAIWAN tahun lepas dah mereka semua dah maklumkan kat PM 1 Malaysia bahawasanya tanah yang diusahakan di oleh pertani di Taiwan tidak sesuai dipraktik atau di komersialkan di Malaysia kerana di Taiwan mempunyai 4 Musim tapi di Malaysia 2 Musim.Musim di Malaysia tanahnya cuma sesuai tanam UMNO je.
So Depa masih tunggu Saudara DSAI buat pengumuman tarikh baru untuk ambil ahli Putrajaya.Mereka semua berdoa agar PM 1 Malaysia akan hantar belajar buat senjata di IRAQ pula.

ahmadnizamhamid said...

Kami Sekeluarga Mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri Dan Dari Dalam Diri Kami Memohon Berbanyak Ampun Dan Maaf Diatas Segala Keterlanjuran.Mudah-mudahan Di Hari Yang Berbahagia Ini Akan Dapat Memperteguhkan Silaturrahim Kita,InsyaAllah