Wednesday, September 9, 2009

UMNO pembela umat Islam melayu tertindas?

KOTA BHARU 8 Sept. - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menegaskan pintu rundingan di antara Pas dan UMNO mengenai masa depan Islam dan ummah di negara ini sudah tertutup rapat.Nik Abdul Aziz diminta menyatakan pendiriannya berhubung kenyataan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak semalam yang mengulangi kesanggupan berunding dengan Pas semata-mata untuk melihat nasib umat Islam negara ini terus dibela dan dipertingkatkan.
Najib dilaporkan sanggup berunding dengan Pas untuk kepentingan Islam tetapi tidak rela UMNO dihina oleh sesiapa sahaja.

Laa.. UMNO jangan di hina,,hina menda lain tak pe..padahal UMNO dan isi dalam nya la yang sehina hina nya yang ada di Malaysia sekarang ni.
UMNO hina hukum allah? tak pe.. mufti depa senyap je..tanda ok la tu.
UMNO hina agama lain?  tak pe..polis pun tak kata ape. mufti pun tak kata ape. tanda ok la tu..
UMNO runtuh kan rumah ibadat ISLAM? tak pe.. polis, rela, fru (kebanyakan nya islam) sanggup jadi jaga melihat traktor melanyak surau..tak pe. PM,mufti pun tak cakap pe..kira ok la tu. contoh,,surau Rimba Jaya.
UMNO menghalau melayu Islam dari tanah tuk nenek mereka? Tak pe...sebab mereka juga ahli umno tp ahli cokia,ahli yang bodoh, ahli yang makan cakap...

Eh banyak lagi la... UMNO buat tak pe..tp jangan hina UMNO,, nanti dapat balasan ,,hehhee

Malu nya ...PARTI MELAYU ISLAM TERKUAT, TERAMAI DI DUNIA MINTA NAK BERPADU DENGAN PARTI PAS ...

Ape aje yang UMNO tak kata kat PAS?

La ni nak jilat kahak sendiri,,, jilat le ,,,TGNA tak mau masuk campur... P jahanam la ....amin

No comments: