Tuesday, May 4, 2010

Puteri Umno nak penjelasan rm4 juta, Penjelasan tentang telaga minyak benilai ratusan ribu juta tu, tak mau ke?

KUALA LUMPUR 3 Mei - Puteri UMNO menggesa Pas tampil memberi reaksi terhadap pendedahan penulis blog, Syed Azidi Syed Abdul Aziz berhubung peruntukan RM4 juta yang diberikan parti itu kepadanya bagi menjalankan operasi gerak saraf.

Ketuanya, Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin berkata, Puteri UMNO percaya jika Pas berada di pihak yang benar, parti itu tentu tidak akan teragak-agak untuk tampil menafikan atau memberikan penjelasan tentang pendedahan itu.

Tak payah nak penjelasan ape ape, sama juga macam buku 50 dalil mangapa Anuar tak boleh jadi pm, terbuktu segala isinya hanya fitnah,Masa tu berapa juta gamak nya yang telah di berikan kepada penulis buku yang telah pun aruah tu..

Ni cerita yang benar, tentang telaga minyak yang di serah kepada brunai, tak ada pulak walau seekor ahli umno yang bangun meminta penjelasan,Kalau Mhathirtak bercakap sampai kesudahlah cerita tersebut beku macam tu je

1 comment:

azman kamarul said...

Puteri umno ke?....tak payah sibuk pasal benda-benda tu....pergi jaga anak gadis remaja yang melahirkan anak dalam tandas,dalam stor sekolah,dalam hutan,dalam longkang...itu patut kena tengok...paling bagus...TOLONG TUTUP JAMBUL TU....