Tuesday, May 4, 2010

TGNA tak hebat berbanding Umno seluruh nya

' Noh yang juga Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Srlangor berkata, kenyataan Nik Aziz itu menunjukkan Pas dan orang Melayu tidak menghormati Sultan"

Yang benar benar menghormati sultan adalah umno dan kerana itu lah mereka pernah membuat banner yang tertera kami mahu deris natang, yang di tujukan kepada sultan Terngganu,pernah melantik sultan sedangkan sultan yang ada masih memrintah, dan yang paling meraka hormati dalah bila mereka dengan sebulat suara cuba mengurangkan kuasa raja raja melayu pada tahun lapan puluhan dahulu.
Bagini lah cara umno menghormati sultan,

Jika Nik aziz masuk kemasjid di negeri selangor walau hanya sekadar bersolat itu di kira melanggar hukum atau undang2 negeri selangor.Ini adalahkerana Nik aziz adalah ketua Pas yang juga merupa kan org politik,

Solat hajat dan bacaan yasin untuk calun bn pada PRK hulu selangaor baru2 ini bukan kira politik.. itu di kira sebagai ibadat tambahan.

Di Selangor juga telah berkuat kuasa larangan mengada kan tazkirah pada bulan ramadhan, tazkirah yang menyampai kan perbagai penerangan tentang ugama juga di anggap sebagai ceramah politik,  Hebat kan,

Sememang nya, tak di nafikan..memang orang selangor juga kuat beragama..syukurla...

No comments: