Wednesday, October 27, 2010

YB mati dapat kubur VVIP..rakyat dapat kesenangan....Bagus.....Tak salah rasanya mendoakan kematian mereka, seperti tak bersalahnya IFF yang Islamic tapi buka aurat...Tak ke gitu?

Bagitu lah nampaknya keadaan yang berlaku sekarang ini..

Bila YB mati je..macam2 yang rakyat dapat..Alangkah baik nya jika tiap2 bulan,Allah cabut je nyawa mana2 YB yang sombong,takbur juga yang selalu ambil kesempatan untuk diri dan kroni kroni mereka.

Lihat saja pada yang lepas2...dan yang terbaharu,, di Galas...baru je TPM nak hadiah 180 juta untuk buat rumah rakyat...Alhamdulillah,,,baiknya hati kerajaan..

Tetapi,,,Sewaktu di Manik Urai..janji nak buat jambatan,,,nape tak jadi pulak?

Baru je td...Kerajaan hadiahkan wifi percuma pada penduduk Galas....best nya...kerajaan bukan nak beli undi. cuma nak bagi rakyat senang je...lagi cepat rakyat tau kan kebaikan mereka selama ini...

Pada mana mana kampung yang nak merasa hadiah ikhlas dari kerjaan..kerap2 la berdoa,yb mati...
Depa kalau mati pun...telah sedia kubur untuk VVIP...
dengar katanya kubur kubur tersebut telah di sediakan  'aircond' untuk keselesaan ,,,
dalamnya pun di letakkan karpet import,..tu pasal harganya mencecah rm 140 ribu untuk satu lubang kubur je
Hebat nya....
Bukan macam kubur rakyat kebanyakan...

Jadi kita rakyat kebanyakan ini tidak menjadi satu kesalahan pun mendoakan kan kematian mereka..sebab mereka pun akan dapat senang dalam kubur VVIP tu..

Entah la...dunia dunia...

1 comment:

Anonymous said...

Dia orang ingat, apabila dikatakan kubur VVIP, Mungkar dan Nangkir kena buat appointment kemudia ambil pas kebenaran dari Jaga untuk berjumpa dia? Dia orang ingat kubur VVIP tu takleh rapat hingga rusuk bertemu rusuk?