Thursday, August 20, 2009

Hanya umno sahaja yang mampu membina jalanraya, parit sekolah, klinik ,hospital bangunan,kilang dan pelbagai lagi. YE KE NI? Leh caya ke?


Ketua Penerangan umno Ahmad Maslan menegaskan jika umno di beri peluang menyandang Dun Permatang Pasir akan dilambak pembangunan kerana hanya umno sahaja yang mampu membina jalanraya, parit sekolah, klinik ,hospital bangunan,kilang dan pelbagai lagi.

Ahmad Maslan yang pandai bercakap, perak kan baru je puak BN curi dari pakatan rakyat, tak ada pun lambakan pembangunan yang seperti tertulis diatas yang BN lakukan,Pahang yang sejak dulu lg mejadi tanah jajahan UBN, tak ada pun lambakan pembangunan, sama macam sebelum merdeka juga,
Awat la hang ni pandai cakap sangat, hang pun sama la macam depa, pandai berjanji je la,
Tengok Derih Jusuh masa pilihanraya umum 11 dulu, Kalau UBN memerintah ganu, rakyat ganu akan dapat melihat pembangunan yang tak terfikir pun.Ape yang rakyat ganu dapat? stadium yang runtuh?
Monsoon cup ?

Puak2 UBN ni,, cukup pandai berjanji, tunai nya entah lah..
Ni nak suruh penduduk Permatang Pasir memilih peguam yang tak ada lesen...Awat.org permatang pasir ni teruk sangat ke nak bagi DUN mereka di wakili oleh orang yang tak amanah..

52 tahun UMNO di beri amanah untuk membela nasib melayu,, aleh aleh bahasa melayu pun depa jual, pasal tanah jangan cita la...setakat ni..tanah rezab melayu hanya tinggal 39% je lagi... sape yang gadai?

UMNO le...sape lg...

1 comment:

Anonymous said...

Hanya UMNO sahaja yang mampu mengujudkan Syarikat2 ALI BABA bagi membina jalanraya,parit sekolah,klinik,hospital,bangunan,kilang dan perbagai lagi.Sekian terima kasih.