Sunday, April 25, 2010

Berdoa la..Senjata yang terakhir, moga Allah kabul kan. Ikut la nasihat TGNA.

Tuan Guru Nik Aziz bukan lah pemegang kunci syurga seperti yang blogger upahan UMNO war war kan, tapi beliau adalah penunjuk jalan menuju ke syurga, kalau tak nak ikut jangan la dok pelekeh kan nya.
Seorang tok guru yang juga seorang imam adalah lebih baik dari bloggers yang mengutuk beliau,
Seorang yang mengajak kepada kebaikan kedamaian..harus keh manusia yang berakal waras,berpelajaran juga seorang yang matang menolak akan pesanan dan nasihat dari nya?
Hanya orang yang bodoh tuli atau pun gila aje yang tak pedulikan nasihat dari nya.

Buat pengundi2 di Hulu Selangor khasnya juga penduduk Malaysia am nya.berfikir la dengan akal yang matang dan waras, tak ada ruginya mengikut pesanan nasihat juga pandangan se orang tua yang telah lama hidup, luas ilmu agamanya,
Nasihat yang akan membawa semua kepada kedamaian dan kenteteraman, jika di ikut pula ilmu agama yang di ajarkan nya seharus nya ia akan menuju jalan kesyurga,

Jangan la menjadi seorang yang telah mati hati .. tak nampak akan kebaikan kebenaran nasihat se orang tua bergelar tok guru ini..

Pesanan nya kepada pengundi Hulu Selangar... pilih lah Dato Zaid Ibrahim semuga ia akan membawa kedamaian, ketenteraman dan kegembiraan buat semua..

Amin

1 comment:

WARIS PAHANG said...

Hairan gambar Nik Ajis tak menadah tangan berdoa seperti PRK sebelum ini.