Thursday, April 22, 2010

UM,22 April..Anuar boneka Israel...Ezam ada bukti

Takut bila membaca tajuk berita utama utusan pagi ni... seperti mana juga tajuk dua tiga hari yang lepas. blogger akan bukti kan zaid ibrahim, calun PR untuk Pilihanraya Hulu Selangar adalah seorang kaki arak tegar, penyudah cerita hanya la gambar yang telah di super impose je.
Bukti ape pula yang ezam ada?

HULU SELANGOR 21 April – Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Parti Keadilan Rakyat (PKR), Ezam Mohd. Noor berkata, beliau telah mengumpulkan segala bukti mengenai kaitan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan pemimpin-pemimpin Yahudi..


Bermula pilihanraya kat permatang pauh. inilah berita berita yang ezam nak buktikan, tapi sampai sekarang, masih tak terbuktikan juga, Mana kotak2 bukti yang di katakan ada bersama2 ezam tu?
Dimana ada pilihan raya kecil je...mesti mamat ni bawak bukti yang berkotak,,tapi hampeh..abis pilihantaya,,,kotak2 tak dibuka juga,

Bila Anuar buka kan rahsia kerjasama israel di Bukit Aman..tak ada pula ezam kata ape2.. pelik juga..
Anwar yang juga Ahli Parlimen Permatang Pauh berkata Umno kini amat takut dengan pendedahan beliau mengenai pembabitan unsur Zionis Yahudi dalam kerajaan melalui firma antarabangsa Apco Worldwide.
"Mereka mahu gantung saya daripada menjadi Ahli Parlimen selama 3 bulan, 6 bulan, setahun saya tak tahu, saya tak peduli dan saya tak takut. Lepas gantung saya lawan mereka lagi. Kalau gantung saya ini akan memberi peluang saya menjelajah seluruh negara dan saya akan bongkar lebih banyak lagi penyelewengan Umno.
"Isu Apco saya dedahkan dalam Parlimen kerana saya mahu selamatkan Malaysia, saya mahu selamatkan negara ini daripada diresapi oleh unsur Zionis Yahudi tetapi Umno memilih untuk menggantung saya," tegas Anwar.Buka kanla segera kotak kotak rahsia tu,,,biar semua orang tau.. jangan rahsiakan lagi
Selamat membuka kotak kotak...

No comments: