Saturday, April 3, 2010

Hebat nya aku...

ikhsan jeebon, blog list malaysia

Dakwaan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Pangkor, Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir bahawa beliau ditawarkan jawatan Menteri Besar Perak jika bersetuju menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR) selepas Pilihan Raya Umum ke-12 hanyalah satu pembohongan dan usaha mengalihkan perhatian umum terhadap krisis dalaman Umno negeri itu.

Adun Pasir Panjang, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin (gambar) berkata, 'pendedahan' itu juga merupakan cara Zambry menggambarkan kepada umum bahawa beliau merupakan calon paling layak memegang jawatan Menteri Besar.

Gamak nya aku ni tak pandai nak berfikir.. org kampung boleh la aku tipu..dalam 10 pun cuma 2 je yang termakan tipu aku...yang lain...semua nya dah pandai.

Dapat jadi mb ngan cara yang tak berapa betul pun dah besar tuah..Eh ni tidak...konon nya memang dah dilanrtik jd mb selepas PRU 12...

kesian kat aku ni... banyak makan semut gamak nya tu yang aku kurang ingat siapa aku sebenar nya...

No comments: