Thursday, July 2, 2009

Benarkah Perjuangan UMNO tidak bertentangan dengan ISLAM - debat terbuka . Pemuda UMNO sahkan mereka takut.(ark thuii).Alasan nya, Buang masa.


Ketua Dewan Pemuda Pas, Nasrudin Hasan Tantawi hari ini menyerahkan surat jemputan wacana ilmiah terbuka bertajuk Benarkah Perjuangan UMNO Tidak Bertentangan Dengan Islam kepada Pemuda UMNO yang diterima oleh Naib Ketuanya, Datuk Razali Ibrahim di lobi Parlimen di sini.

Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd. Shafie Apdal berkata, Pemuda UMNO tidak perlu menerima pelawaan itu jika muzakarah tersebut menjurus kepada perdebatan yang disaksikan oleh ramai penonton.

Mana depa berani, cakap je hebat tp penakut ... Jangan jadi jantan la..


Kalau Pemuda Pas mahu duduk semeja untuk menyatakan sesuatu maka ia tidak menjadi masalah. Namun kalau ia melibatkan perdebatan dan ada penonton untuk mendengarnya, saya fikir tak perlu dan hentikanlah kerana masa itu penting," katanya.


Kalau duk semeja, buat pula secara tertutup, ape klas, sape yang tau, buat secara terbuka kan senang, semua rakyat tau, takut tak trjawab dan terbuka rahsia ke?

Alasan buang masa tu, alasan yang tak logik lansung, sebuk sangat ke pemuda UMNO sampai tak ada masa?

Jangan bagi alasn buang masa, cakap je...PEMUDA UMNO TAKUT, kan senang.

No comments: