Saturday, July 11, 2009

Manik Urai di serang geroda.


Dengar khabar Manik Urai di serang geroda. tah berapa ekor yang datang atas nama pemimpin umno, ala berpa sen sangat sewa nya, kan umno tak suka pembaziran, ape kelas naik kenderaan darat, kenderaan udara kan ada,ape susah, call je, sampai la.

Bukan aku nk bayar, juga bukan bapa aku yang nak bayar,aku pemimpin, aku penjaga rakyat, jadi rakyat aku yang bodoh bingai la yang bayar,

Dah aku naik copper, sakit2 badan aku, sampai sana kena gigit nyamuk pulak, ada ke patut depa bg aku pisau toreh getah? tak ada akai lansung,

Ni peniaga ikan nak boikot, ikut suka hangpa la. aku bukan makan ikan ni..

Abis PRK ni,setiausaha aku akan hantar surat claim tugas rasmi manik urai,,mmm duit lagi... kalau macam ni.. bolah la aku beli umah satu lagi.

Ape la kelas byar sewa 18,000, aku punya nanti. mau sekali ganda lagi. 36 atau 45 ribu sebulan, baru ada klasss

Aku kan pemimpin org melayu, dah banyak aku buat untuk kemajuan org melayu, so melayu kena bayar la perkhidmatan aku tu... ingat free ke?

Hebat nya pemimpin melayu ni.... sape?

Aark ptuii....

No comments: