Tuesday, July 7, 2009

Mak Jambul merah pelik tengok TG Nik Aziz berdoa

Semasa saya datang kesini, banyak saya lihat poster tok guru ( Datok Seri Nik Aziz bin Nik Mat) menadah tangan berdoa, saya tertanya tanya apakah doa beliau ? ape yang saya fikir, sekarang sudah 20 tahun Allah SAW memberi PAS memerintah negeri ini, tetapi Kelantan masih teramat miskin, saya sedih melihat penduduk di sini,kata shahrizat abdul jalil,

Pelik ke kalau lihat org berdoa? Saharizat tak pernah mengangkat tangan untuk berdoa ke?
Apakah kalau TG Nik Aziz berdoa je, mesti nak minta negeri kelantan jadi kaya ke?

Itu la..kalau ngaji agama ikut akal fikiran sendiri, berdoa je minta kaya, tak teringat ke nk minta lain?
minta selamat dunia akhirat ke?
minta panjang umor supaya boleh bertaubat,
minta dapat rezki halal ke..

kesian nya...

otaiblues berdoa minta UMNO kalah dalam PRK M U dan cepat2 dibubar kan...amin

“N

1 comment:

zakwan said...

Bangangnya Si Shahrizat
Dia ni Muslimah jenis apa yg mengatakan Allah SAW dan bukan Allah SWT?
Nama SAW adalah utk Nabi Muhammad/Rasulullah

Memang dia rasa pelik pun sebab dia tak pernah angkat tangan doa kot?
Padan muka kalah pada YB Nurul Izzah