Thursday, July 16, 2009

PM,TPM kata, moral UBN telah meningkat, apa kata Zambry bubar DUN Perak.

Hebat diperkata kan di kalangan ahli umNO, moral parti tersebut telah meningkat sebab KALAH, ulang sekali lagi KALAH dalam dalam PRK manik urai, ape yang mareka tak bincang atau cerita kan ialah RASUAH POLITIK TERBESAR ,TPM sendiri yang cakap, pilihh calun umNO manik urai akan ada jambatan 12 juta,

Itu la kemenangan moral UBN.moral parti PERASUAH.

Disebabkan umNO banyak sangat duit, mungkin dari duit royalti minyak dari petronas untuk negeri kelantan, dan didalam semangat kemenangan moral umNO, apa kata Zambry mahkamah bubar kan DUN Perak, boleh la PM atau TPM berjanji lagi, tak kesah la nak janji ape pun, mungkin nak buat lapanganan terbang ke, nak buat stadium ke, atau nak buat jamban eh eh jambatan ke,,, tak kesah la,mesti undi untuk uBN akan meningkat.

Jemput la semua menteri datang, mana yang ada pengalaman menoreh sebab dah belajar kat Manik Urai tu,boleh teruskan torehan anda,mana yang pandai mengacau lauk kenduri, kacau la, mana yang pandai bercakap, terus la bercakap, dan yang paling penting dalam semua tu,,,jangan lupa sediakan duit nya banyak banyak,,, ye tak?

Rasanya, walau tiga lori kontena pun perasaan kemenangan moral yang umNO dapat, pasti dan tersangat pasti Zambry Mugabe tak kan berani nak bubar kan DUN Perak...sebab nya.

1. Depa berani cakap je
2. Setakat menang moral ape klass,
3. Depa, sejak azali lg, di lahir sebagai penakut atau pengecut..

Jangan marah ek,,,t kena jual..tak hencem langsung orangyang menang moral bila marah,,

Lawak sungguh,,,menang moral konon. Bagi rasuah 12 juta pun orang tak mau lg,,

kesian nya....

1 comment:

megat said...

dah abis modal ka?