Friday, July 24, 2009

Wei Zambry, tolong habaq mai fatwa untuk ni pulak. Datuk datuk mufti pun tolong buka mata,berikan fatwa kadar segera....

Mufti, menteri2 jakim, pensyarah2 tolong ulas dan kalau boleh tolong keluar kan fatwa tentang nyalaan pelita ke agamaan HIndu yang di lakukan oleh PM dan isteri nya ini,

Kepada Zambry, tolong buat kecoh sikit tanya la pada ulamak atau menteri2 UMNO yang hebat2 tentang gambar di atas.

Nak tau hebat tak hebat nya seorang mb mahkamah menegur PM.
Nak kenal manakah mufti yang ikhlas kerana Allah yang berani keluarkan fatwa,
nak kenal mufti yang ikhlas kerana wang dan kedudukan.


"Lilin bukan alat keagamaan.Majlis memperingati diadakan itupun tiada unsur-unsur keagamaan.Oleh itu tidak salah sekiranya rakan-rakan Islam turut hadir memberi sokongan atau penghormatan terakhir" ,katanya.Syek Mawarzi berkata penyokong Islam yg hadir sekadar memberi sokongan politik.Malah perhimpunan itu juga adalah berlandaskan fahaman politik bukannya keagamaan.


Sekali cuba memalukan orang, 10 kali orang akan memalukan engkau,
sekali cari salah silap orang, 10 kali silap dan salah engkau orang buka kan..

Hidup di dunia biar berakal, jangan jadi setan bertopengkan manusia,,ada akal juga, tapi akal yang jahat yang akan memusnahkan orang lain.

3 comments:

Anonymous said...

la itu kan majlis untuk hari deepavali...tak kan hang ngok sangat nak fikir kan..yang nizar tu.. cuba hang tengok betul-betul..hang boleh tengok tak beza gambar tu..

nizar tu..sdg bertafakur kan..sedih konon nya..

suprie08 said...

aku keluarkan fatwa,tak salah sebab najib dgn bini dia lain darinya semua salah,tak caya tanya itu mufti perak.dia memang hebat pasai fatwa ni,org umno caya habis pada dia ni..

Anonymous said...

HELLO! PAK HARAM.SUDAHLAH CAKAP DEMOKRASI PUN SUDAH HARAM NAK CAKAP SOAL AGAMA.PAKAILAH OTAK JANGAN ASYIK PAKAI PANTAT BERFIKIR.LAGI TAK ADA BERPERIKEMANUSIAAN SUDAHLAH TAK LAWAT SIMATI PUN JANGAN CONDEM ORANG.LIHATLAH ORANG PERAK KEJAHATAN SI ORANG HARAM INI.