Wednesday, July 15, 2009

Perlawanan persahabatan Malaysia Zimbabwe - (5-0) . 'pelawanan PR -UBN (5-0)

Sebelum ni perlawanan antara team Malaysia bertemu Zimbabwe telah meyaksikan Zimbabwe di belasah oleh Malaysia 4-0, malam td sekali lagi Zimbabwe di kalah kan 1-0.

Macam ada persamaan je PR belasah UBN pada semua PRK sblum Manik Urai.
Telah terbukti kemantapan PR dalam menghadapi serangan permainan kotor ubn yang selama ini mendabik dada kata mereka terkuat.

Didalam segala perlawanan, yang mendahului walau satu mata pun adalah di istiharkan sebagai pemenang, tiada istillah menang dalam kalah, kalah tetap kalah.

Ape kemenangan moral yang ubn dapat?

Tiada moral langsung, merasuah cara terang terangan, kalau BN menang, kamu akan dapat jambatan harga 7-12 juta, kalau kalah..tak dapat la.

Semacam alasan Sidik sigaraga oleh Allahyarham Ahmad Nisfu dalam 3 Abdul.
Kalau kamu marah, kamu akan di jual, kalau aku marah, tak ada ape2

Duit nak buat jambatan tu, bukan duit tabung UMNO, e2 duit kerajaan Malaysia, semua rakyat berhak keatas duit itu, umno hanya di lantik untuk mengurus kan bagi rakyat Malaysia, bukan untuk di gunakan bagi tujuan politik atau meraih sokongan,Ini dah salah mengunakan duit kerajaan sewenang2 nya.

Faham tak ni...

1 comment:

::__++__:: said...

Salam...
Betui tu...rasuah terang-terangan..duit rakyat lepa suka-suka mak bapak lepa je guna..sepatutnya lepa tu tak layak kita layan cara VVIP...