Monday, June 22, 2009

AL KATAKI SAYS ONG ONG kata - PAS penakut

Bagitu hebat nya sesorng yang pernah mengemis, sanggup duduk di tepi tangga Pas ketika mengemis sokongan untuk menghadapi pilihan raya yang lepas.

Selepas menang dan dan melaungkan 'takbir' didewan rakyat, berbangga dengan lencana Pas, orang ini dengan perangai 'melepas anjing tersepit' telah mengigit tangan yang memberi nya makan.

Hebat sangat kah manusia ini ?

Setelah di buang dari UMNO dengan cara yg amat memalukan, kini manusia yang cepat lupa ini terhegeh2 menagih simpati, mejadi jurucakap UMNO moga2 ada yang sudi menagmbil nya semula.

Manuasia ini memang tiada maruah, tiada air muka langsung, jenis muka tembok.

Baru-baru ini ketika isu Kerajaan Perpaduan hangat diperkatakan, manusia ni menyatakan bahawa Mursyidul Am serta mereka-mereka yang menolak Kerajaan Perpaduan dengan Umno ini adalah kerana takut kepada PKR dan DAP.

Manusia berkata Pas takut akan kehilangan sokongan dari PKR dan DAP.

Manusia ini berhujah lagi , apalah salahnya Pas menerima untuk berunding dan bekerjasama dengan Umno kerana Pas nanti boleh menyuarakan apa jua kepentingan agama atau negara kepada Umno.

Kesian sungguh melihat cara manusia lemah fikiran ini berfikir, hujah nya menunjuk kan tahap pemikiran nya yang celaru, haru biru, mana kan tidak..PRU 13 nanti, kepada siapa untuk mengadu hal, meminta pertolongan ?

Kesian nya dia...

Jangan harap la nak dapat sokongan dan bantuan dari Tuk Guru Nik Aziz khas nya, penyokong PAS am nya.

SENDIRI MAU INGAT LA...

No comments: