Friday, June 26, 2009

UMNO memang bacul.Guna Tentera di Manik Urai- Mana dia kekuatan Umno yang di metoskan sebagai parti Melayu TERRRRkuat di dunia? Bukti kejantanan kamu


Selama ini pemimpin UMNO sering kali mendabik dada, bemegah kerana sokongan melayu terhadap nya, ape lah kuasa yang ada pada UMNO?
Tiada ape pun, yang ada hanya retorik ,mitos memperjuangkan melayu, suatu pembohongan semata2.
UMNO menzalimi umat melayu yang percaya kepada nya. Ape yang mereka perjuangkan hanya lah kuasa, dengan kuasa mereka memperbodoh kan melayu yang guna otak, tidak menggunakan akal,
Di saat pintu kubur mereka sedang di gali di Manik Urai, sokongan melayu yang guna otak sudah berkurangan, mereka menggunakan pula Anggota Tentera.

UMNO akan turun bertanding pada pilihanraya kecil Manek Urai bulan depan dengan taktik baru: membawa masuk Angkatan Tentera Darat untuk meraih undi daripada penduduk, Naib Presiden PAS Mahfuz Omar mendedahkan.

“Projek Jiwa Murni,” akan meyaksikan anggota tentera diberi misi melaksanakan beberapa projek kebajikan di kubu kuat PAS di DUN Manek Urai untuk menyakinkan pengundi memberi sokongan kepada UMNO, kata Mahfuz.

angkatan tentera melaksanakan projek-projek itu seolah-olah untuk membantu rakyat, dokumen berkenaan jelas menunjukkan tentera turut “diseret ke dalam kempen politik bagi menjayakan kemenangan bagi Barisan Nasional”.

Mahfuz berkata Projek Jiwa Murni dilancarkan bagi memberi kemenangan kepada UMNO pada pilihanraya kecil Manek Urai pada 14 Julai nanti.

Mengapa Tentera yang jadi mangsa?
Mengapa UMNO mengheret Tentera kelembah yang hina hanya kerana untuk berkuasa,
Apakah UMNO mahu menjadikan serigala selepas rakyat melaysia mengata kan polis anjing UMNO?
Dimanakah kekuatan UMNO?
Semuanya telah bertabur, dimanakah kejantanan UMNO?
UMNO hanya berani menguna kan jentera kerajaan,polis, tentera,guru2,sprm,kuasa2 hakim,
jika tiada, UMNO hanya tinggal nama sahaja,

Gunalah ape sahaja yang kamu mau, semakin hampir 14 Julai, semakin dalam lg kubur yang menunggu....

No comments: