Thursday, June 18, 2009

Tindakan biadap bekas MB Perak- Utusan Meloya- Abdul Manan Ismail dari Ampang

Komen Abdul Manan bin Ismail dari Ampang yang tersiar di dalam ruangan pendapat di akhbar utusan Meloya, begitu meloyakan sekali, rasa nya setiap kali Abdul Manan menonton siaran lansung dari parlimen, hanya mp dari pakatan rakyat sahaja yang membuat kecoh, tak pernah agak nya dia melihat yb yb dari UBN terjerit2. pada setiap kali sidang dewan rakyat di adakan?

Pelik juga kalau dia tak melihat bagaimana biadap adun pangkor dan semua yb dari UBN yang buat kecoh kat Adun Perak baru2 ni, apakah dia ni buta? atau sengaja membuta kan mata?

Rasanya kalau di bandingkan ape yang YB Nizar lakukan itu, hanya la skit berbanding ape yang YB UBN lakukan.

Mengapa dia tak pikir ianya biadap?

Dia rasa kesal kerana tiada wakil suara rakyat dari Parlimen Bukit Gantang kerana YB Nizar di gantung selama 2 hari, tahu kah dia tentang sejarah Rafidah Aziz?

Selama menjadi MP kuala Kangsar berapa kali kah beliau hadir dalam sidang dewan rakyat?
Bukan beliau saja, malah hampir kesemua MP UBN yang sama macam tu,malas nak hadiri sidang, kalau datang hanya sekadar tunjuk muka atau tidor,atau duduk nyembang kat lobi parlimen.Tu la pasal bila ada je PRK berbondong YB UBN datang tabur janji.

Bukan mata,baca sejarah, jangan duk main hentam je.Atau Abdul Manan ni baru jadi warga negara Malaysia, atau baru abis UPSR gamak nya.

No comments: